[LUGOS] Fedora Core2 in Grub /dev/hde -> /dev/sda

Ziga Kavcic ziga.kavcic at cosylab.com
Tue Feb 22 16:56:45 CET 2005

Pozdravljeni!

Update-al sem kernel iz default 2.6.5 na 2.6.10 (yum update), tako da je
sedaj SATA disk po novem sda in ne vec hde.

Imam Grub boot loader, boot partiticijo posebej (boot,swap,root),
popravil sem device.map ter pogledal grub.conf ampak ni potreben sprememb.

Sistem se vedno ostane na istem

ce dam root pass za maintainance in potem mountam /dev/sda1 /boot, se
grub-install /dev/sda pritozi:

could not find device for /boot: not found or not a block device

V bistvu mi se ni uspelo nikoli popravit tega pri Grubu, mogoce sem kaj
kapitalnega zgresil (recimo izbira boot loaderja?)?

LP
Ziga