[LUGOS] Gradove aplikacije na Linux-u

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Tue Feb 22 12:22:40 CET 2005

Iztok Kham wrote:

> Ahoj!
>
> Imam možnost celo podjetje prestaviti na Linux in me zanima, če ima
> kdo kaj izkušenj z Gradovimi programi (Trdnjava, Cekin itd.) pod
> linuxom (Wine & Co.). Možna je tudi kakšna komercialna varianta (ala
> CrossOver Office).
>
> -- Iztok

Višek slovenskega programja :)... Ti programi še na win ne delujejo tako
kot treba, zato dvomim, da bi delali na linuxu :)

Sem se pa nekaj zabaval s tem in pripravil nekaj teh programov do ( res
minimalnega) delovanja - bom pogledal če imam še kje shranjene kakšne
nastavitve ali opombe in ti jih lahko pošljem. Upam, da ti bo uspelo,
jaz sem namreč obupal :)

lp, Rok