[LUGOS] FTP prenos se ustavi

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Tue Feb 22 10:29:30 CET 2005

Zdravo.

Imam Linux streznik (Slack 10), preko ADSLa (2M/384k) priklopljen na internet, lokalno
deluje FTP streznik na Windows masini. Narejen je portforwarding z iptables.

Do pred cca. 3 tedni je vse skupaj delovalo brezhibno. Sedaj pa, ce kdo skusa opraviti
prenos s tega FTP streznika (od zunaj), se po priblizno 0.5-1.0 MB (iz nekaterih lokacij
tudi kasneje) prenesene datoteke prenos popolnoma ustavi in datoteka ni prenesena.

Casovno se ujema s SiOLovo spremembo paketov (prej sem imel 2M/768), vendar mi ni cisto
jasno zakaj bi ta sprememba povzrocila popolno zaustavitev prenosa.

Ima kdo podobne tezave/izkusnje? Na strezniku ne laufa noben QoS.

Hvala!

--
Nejc Škoberne
E-mail: nejc at skoberne.net