[LUGOS] Datotečni sistem

Simon Tutek simon.tutek at volja.net
Mon Feb 21 10:09:23 CET 2005

slemo wrote:

> A veš slučajno zakaj se mi bi Redhat kar naenkrat podrl. Do zdaj mi je
> normalno deloval.
>
> Ko ga zaženem mi napiše tole napako -
>
> Checking root filesystem
> WARNING - couldn't open/etc/fstab:input/output error
> /:
> The superblock could not be read or does not describe a correct ext2
> filesystem. If the device is valid and it realy contains an ext2
> filesystem ( and not swap or ufs something else) then the superblock:
> e2fsck -b8193 <device> , fsck.ext2: Is a directory while trying to
> [...]

Če ti slučajno crkuje disk, boš težko rešil podatke (obstajajo pa
podjetja, ki to delajo).

ukaz za popravljanje je fsck.
preberi man (man fsck)!

Predlagam, da najprej zaženeš sistem s kakšnega live CD-ja (npr. :
knoppix) in poskušaš narediti backup podatkov.
Če ne bo šlo, pa lahko pogledaš, kaj je zapisano v /var/log/messages in
še katerem drugem logu.

Kolikor vem, se ob izdelavi datotecnega sistema naredijo tudi rezervne
kopije superblock-ov. Vendar tega do sedaj še nisem potreboval in zato
tudi ne poznam postopka za restavriranje.

Naroči se tudi na lugos-list. Morda bodo kaj pomagali.
To pošto, bom pa tudi jaz poslal gor.
Simon