[LUGOS] latex2html slovenski znaki

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Thu Feb 17 15:26:40 CET 2005

Zivijo!

Mene pa zanima, ali je kdo ze imel problem z latex2html, oziroma me bistveno
bolj zanima, ce ga je uspesno resil). Imam namrec en tekst v latexu, ki vsebuje
tudi slovenske znake, torej \v s, \v c in \v z. Ta tekst bi rad skonvertiral
v html in ga dal na internet. Problem je, ker ne zna pretvoriti \v c v "c-je in
\v z v "z-je, \v s pa lepo prevede v "s. Ali kdo ve, kaj bi moral narediti
(ce se seveda to sploh da), da bi mi pravilno prikazal vse slovenske
znake. Uporabljam FC2 z angleskimi nastavitvami (language, kbd layout, .l..).
Aja, napaka, ki jo javi je:

couldn't convert character zcaron into available encodings
couldn't convert character ccaron into available encodings
couldn't convert character Ccaron into available encodings

Ali moram kje nastaviti ustrezne 'encodings' in kje se da to narediti?

Lp Ales