[LUGOS] Fdisk pod SUDo prej je bilo Kako do spiseka pariticij diskovja

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Wed Feb 16 17:12:05 CET 2005

Zdravo, se enkrat jaz.

Sedaj, ko znam uporabiti fdisk -l, bi to rad pocel kot navaden uporabnik.
Ce dam s pomocjo ukaza viduso sledeci vnos

# User alias specification
User_Alias ADMIN = ggorjan

# User privilege specification
ADMIN myhost = NOPASSWD: /sbin/shutdown, /sbin/reboot, /sbin/init, \
               /bin/mount, /bin/umount, /sbin/fdisk

Bi mi po mojem vedenju fdisk -l kot navaden user moral delati, a mi ne.
Tudi ce probam posamezno particijo mi javi:

$ fdisk -l /dev/hda
Cannot open /dev/hda

Kaksna ideja?

Matija Grabnar wrote:

> Zazeni fdisk -l ne da bi mo podal napravo. TADA!
> Lahko pa tudi reces cat /proc/partitions

Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 17 888
Slovenia