[LUGOS] Hitrost lp0

Aleš Curk kavka14 at gmail.com
Tue Feb 15 18:07:56 CET 2005

Še malo utrujanja z mojimi začetniškimi vprašanji :)

dmesg mi je našel naslednje:
parport0: PC-style at 0x378 (0x778), irq 7, using FIFO
[PCSPP,TRISTATE,COMPAT,ECP]
lp0: using parport0 (interrupt-driven).

Ni mi prav jasno kaj bi to pomenilo. Očitno obstaja podpora za ECP.
Rabim malo razlage al pa kakšen HOW-TO kje naj si to preberem

--
Aleš :)