[LUGOS] Xdmx problemcki

Tadej Slemc tadej at security.eu.org
Sat Feb 12 12:55:41 CET 2005

Lep pozdrav,

po nekaj zacetnih tezavah (eden host je imel FB, drug pa ne, ceprav ne
vem zakaj tu pride do problema ) mi je uspelo usposobiti Xdmx. Stvar
deluje skoraj tako kot sem pricakoval, problem pa je le v tem da vidim
samo znano X mrezo in pa X kurzorcek. Zanima me, kako cez Xdmx pozenem
en dostojen WindowManager (e.g. IceWM), da bo stvar se uporabna :)

Vse skupaj pozenem pa tako, da najprej na obeh masinah zazenem Xe, potem
pa na host1 pozenem slednje:

Xdmx :1  -display host2:0 -display host1:0 -input host1:0 +xinerama

Na obeh hostih je Slackware-Current (10.1.0), X.org 6.8.2, 2.6.9 / 2.6.10

LP

Tadej