[LUGOS] Video nadzor

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Feb 10 12:30:02 CET 2005

On čet, 2005-02-10 at 12:15 +0100, Nejc Škoberne wrote:
> Zdravo.
>
> Zanima me, ce ima kdo izkusnje z videonadzorom v Linuxu? Kako bi stvar
> najceneje izvedel? Kaksne kamere priporocate? Mrezne kamere ali PC kamere?
>
> Seveda bi rabil moznost snemanja vsega na disk.
>
> Izkusnje?

izkusenj ni... ti pa prodajajo zakljucene sisteme, lahko pa nabavis le
zajemalne kartice in si sistem sam izgradis.
http://www.microjack.com/mj5300.html

ce nameravas imeti veliko kamer ti je definitivno bolj ugodno imeti
navadne analogne kamere in zajemalnike na racunalnikih, ce hoces imeti
samo eno kamero, potem se ti pa morda splaca imeti mrezno kamero, morda
celo wireless.

software
http://freshmeat.net/projects/lvs/
http://www.lavrsen.dk/twiki/bin/view/Motion/WebHome