[LUGOS] Cudne FTP tezave

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Mon Feb 7 12:45:02 CET 2005

> torej, ftp v aktivnem rezimu dela takole,
> klient se priklopi na port 21,
> server rece ok,
> klient rece recimo ls in poslje svoj port 32323 (eden visoki prost)
> server rece ok, se skonekta na klienta na port 32323 (ki ga je dal klient
>     se pravi se vloge obrnejo, in poslje podatke

Ja, to sem si mislil.

> ce imas FW in interni FTP to valjda ne gre, zato gres v pasivni nacin

Ce jaz recem "ls" stvar deluje. Ce recem "put" ali "get" pa ne deluje.
Tako v pasivnem kot v aktivnem nacinu.

> kjer je server vedno server, s to razliko da za DATA prenos (recimo ls)
> server pove na kateri visoki port se klient za te podatke skonekta
> vendar jih moras na FW odpret in na serverju fiksirat, recimo od 4000-4005
> in potem bo delalo

Torej v pureftpdju sem "fiksiral" porte na 30000-50000, ne vem pa tocno
kaj mislis s tem, da jih moram na FWju odpreti? Forwardirati ali
odpreti? Odprl sem jih ze, pa nekako ne deluje.

Hvala.

Nejc Skoberne