[LUGOS] mysql problemi

Jure Pe_ar pegasus at nerv.eu.org
Mon Feb 7 00:09:37 CET 2005

On Sun, 6 Feb 2005 23:56:42 +0100
"slemo" <slemo01 at siol.net> wrote:

> Zanima me kako lahko inštaliram mysql bazo na apacheja v REDHATU 9?
>
> 1.Ali je možna binarna inštalacija na linuxih in če je kje jo lahko dobim?
> 2. Z neta sem potegnil tole inštalacijo -
> "mysql-standard-4.0.23-unknown-linux-ia64-rhas21"
                                       ^^^^
daj preberi najprej kaj downloadas. kolikor mi je znano, rh9 ne laufa na
itaniumih, mocno pa dvomim tudi, da imas tako masino

ce gres na mysql.com se zelo hitro preklikas do pravih rpm paketov, ki zate
tudi naredijo vse osnovne stvari. ko to opravis, se pa preklikaj naprej do
dokumentacije in zacni brati.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/