[Fwd: [LUGOS] Suse 9.2 in interfaces]

Lugos Moderator moderator at lugos.si
Sat Feb 5 23:52:19 CET 2005

Zivjo,

> Pozdravljeni
> Ime mi je Igor. Zanima me če ste mi pripravljeni poslati vaše CDje z
> Suse 9.2 Pro? Potem ko bom CDje
> prepeko vam  bom vaše CDje vrnil nazaj, Kot darilo dobre volje dodal 2
> CDja enega z Windows prostotostopni programii
> drugega Z Linux prostotostopni programi

Hmm.. glede na to, da je Suse (kakor se spomnim) se vedno placljiva
distribucija in se Lugos ne ukvarja z distribucijo piratske programske
opreme, bi prosil, da se ta debata zakljuci tukaj in zdaj.

Ce se imajo clani kaj podobnega za zmenit, naj to opravijo po privatni
elektronski posti, nikakor pa takih sporocil ne bomo tolerirali na
katerem od javnih dopisnih seznamov Lugosa!

--
Best regards,
 Stojan                           mailto:moderator at lugos.si