[Fwd: [LUGOS] Suse 9.2 in interfaces]

Igor Kresnik lovec at volja.net
Sat Feb 5 13:52:28 CET 2005

Pozdravljeni
Ime mi je Igor. Zanima me če ste mi pripravljeni poslati vaše CDje z
Suse 9.2 Pro? Potem ko bom CDje
prepeko vam  bom vaše CDje vrnil nazaj, Kot darilo dobre volje dodal 2
CDja enega z Windows prostotostopni programii
drugega Z Linux prostotostopni programi

vsebina Cdja Prostodostopna Linux programi

Na Cdju so zbrani nekateri prostodostopni programi : Acrobat reader ,Slo
OO, Slo Mozillo,  javo flash, kylix3_open, realplayer, emulator VMware .

vsebina Cdja Prostodostopna Windows programi

Na Cdju so zbrani nekateri prostodostopni programi : Acrobat reader ,
Dap ( program za dowbloadanje), Dcom, Devc( programski jezik), Eudora
,Firebird/ firefox, Flash, risarski program Gimp , Microsoftov Help
Compilerji, Iqc (2001b 2002a, 2003a),   Microsoftov Slovenski Internet
eksplorer  ter Angleški Internet eksplorer, najnovejša java, Mirc,  Mozilla,
Netscape Comunicator, Pisarniški paket OpenOffice (Slo verzija). Opero,
part( program za delo z particijami), Pegasus, PHP 4.2.3, Pitch,
Realplayer, Slockware, Spam pal, total komander, Thunderbird, woice
mail, woice reader Winzip, Winamp,