[LUGOS] Print CUPS + SAMBA zelo počasi

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Feb 3 08:58:10 CET 2005

On Wed, 2 Feb 2005, Aleš Curk wrote:

> Torej na gentooju sem postavil SAMBO (3.0.10) + CUPS in nastavil
> tiskalnik. Že ko sprintam test page (preko http://localhost:631) mi
> zadeva deluje zelo zelo počasi. Najprej sprinta "eno vsrto" pol počaka
> pol drugo in tako naprej. Zadeva traja kar precej časa. Probal sem
> tiskanje samega teksta je slo dokaj hitro, če pa printnem eno sliko se
> način tiskanja spet upočasni.
>
> Tiskalnik je HP DeskJet 895Cxi. Share printeraj na WIN mi deluje
> normalno hitro.
>
> V čem bi lahkoi bila težava.
>
> Pri sami namestitvi sem si pomagal z HOWTOjem
> [...]

Kateri driver uporabljaš? Glede na linuxprinting.org je priporočljiv hpijs
(zadnji stable v Gentoo portageu je 1.5). Če ga nimaš ga namesti potem pa
prek http://localhost:631 dodaj nov printer s tem driverjem. Mora delat.

Tista Gentoo navodila so v bistvu malo zakomplicirana, ker naj bi vse
počel prek Foomatica.

lp,B