[LUGOS] Re: Clanarina

JK joze.klepec at siol.net
Tue Feb 1 21:39:35 CET 2005

Blaz Podrzaj pravi:

>Spet trabunjaš. Če se v tem biznusu sploh hočemo kaj iti, potem je treba
>na leto plačati Čeferinu 1mio sitnih pavšala, pa če se obeta kakšno
>izpodbijanje ali ne.

Ja pa član GZS mora biti tvoje podjetje, če hočeš sploh kaj delati. Grr.

Namen vsega tega je nabiranje čimveč raznolikih mnenj. Iz več mnenj se
lažje oblikujejo predlogi, ki so tudi bolj na kožo pisani vsem članom.
Tvoj predlog/ideja je torej tak(a):
Čeferin in pavšal za suspen/standby/wakeup/grab'em/sew'em za milijon se
zdi kar ok ideja. Kaj pa če bi imeli več tožb naenkrat?
Potem se to sesuje kot hišica iz kart - rabiš več denarja, saj te noben
odvetnik (razen mogoče res Čeferina, Krivica ali Zdolška in mogoče še
koga) ne bodo zastopal zastonj. Pa še to zaradi lastne slave in ugleda.
To je v bistvu tudi že obstoječa ureditev v društvu, kolikor vem.
Po moje bi bilo najprej dobro poskrbeti za zavezništvo s kako banko ali
zavarovalnico - preko namestitve Linuxa npr. .

lp, JK