[LUGOS] Backup serverja

Tomaž Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Thu Dec 29 10:16:05 CET 2005

Dne četrtek 29. decembra 2005 09:14 je Blaz Podrzaj napisal(a):

> To smo že prerasli...

Nisem čisto prepričan :-)

V prvem sporočilu je tipson napisal, da mu razni liveCD-je ne delajo (vključno
s System Rescue CD, ki si ga predlagal). Kolikor jaz razumem stvari lahko
nardi dvoje (poleg prestavljanja diska, ki pa je jasno "drvarska" ampak
enostavna rešitev):
1. pogleda naj s katerim modulom mu stvar na mandrivi dela in potem lahko to
vkomponira v en svoj liveCD
2. mašino lahko dvigne iz mreže in potem čara naprej

Oboje je PMM zguba cajta...

LP, Tomaž