[LUGOS] Uporaba sambe v podjetjih

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Dec 28 16:42:12 CET 2005

uporabi systemimager, ki backup naredi medtem ko je particija mountana -
na ravni datotečnega sistema in ne na ravni bitne slike diska... samo
poskrbi, da so med backupom servici ugasnjeni...

za takšnen tip backupov o katerih govoriš (ne-živi) je že sam rsync
čisto zadovoljivo orodje...

bye
andraž

na dan sre, 2005-12-28 ob 15:52 +0100, je Linux User zapisal(a):