[LUGOS] Uporaba sambe v podjetjih

Tadej Slemc tadej.slemc at gmail.com
Thu Dec 22 13:59:18 CET 2005

Zdravo Simon,

ravno imen podjetij ti ne bom nasteval ... amak sem to postavil kar v
nekaj podjetjih -  do 50 zaposlenih.
Je pa res, da ko so zaceli win 2000ke menjati z XPji so s samba PDCji
sami problemi - no problemi so z windowsi. Kot fileserver sambo
uporabljajo/uporabljamo v podjetjih ki imajo npr. 300+ zaposlenih in
se obnese odlicno. Kot printer server prav tak odeluje BP v parih
racunovodskih podjetjih (5-10 zaposlenih, do 3 tiskalniki / server)

T.