[LUGOS] Thunderbird compact

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Dec 19 12:31:46 CET 2005

Tvoj TB je: Mozilla Thunderbird 1.0.7-1.1.fc4 (X11/20050929).

Uporabljal sem tudi  FF/TB 1.6a1 istega datuma, pa sem oba opustil.
Pojdi na <www.pingo.org>, pravilno nastavi repozitorije in od tam
poaptaj ali poyumaj thunderbird in mozillo za pinga 4.0/4.1. Za vrhuško
boš imel še slovenski prevod.. Če ti ni všeč to, je ta TB, ki ga
uporabljam jaz, tale:
TB 1.6a1 20050913
<http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/nightly/latest-trunk-l10n/thunderbird-1.6a1.sl.linux-i686.tar.gz>
Obnese se čisto v redu.
Zadnjega dobiš tule
<http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/nightly/1.5rc2-candidates/thunderbird-1.5.sl.linux-i686.tar.gz>
Ostalo zbrskaj sam, ključ ti je znan, samo navajam -  uporabljam tri
variante mozille in firefox:
pingovo mozillo 1.7.12, povoženo čez z FF en-US 1.5 RC3,
FF en.-US 1.5 RC3, clean install,
za redno brskanje pa FF sl 1.5 Deer park 2 (ali je to že  RC2  ali še
RC1, nimam blage veze), clean install.
Seveda je bolje, če nameščaš FF/TB/MOZ iz tar.gz kot root user ali z
uporabo su v terminalu, sicer imaš lahko kje kako luknjo. Vsekakor prej
shrani _vse_ podatke, torej cel profil.
Redhatovi paketi Mozille/Firefox/Thunderbird/Openoffice sicer niso vedno
povsem stabilni, zato je včasih bolje naložiti redhatove testne, pakete
originalnih razvijalcev ali ne-rpm namestitve preko njih.

Kot drugo si  nastavi sporočilna pravila in razvrzščaj z njimi v
podimenike, ne  glej pa 1000+ sporočil v enem imeniku, ker se TB  rado
zmeša pri večjih številkah - nisi našel nič novega, bug je zelo star.
Kakih 10 podimenikov je čisto dovolj ob  podobnem številu pravil, zadnje
naj neznane samo premakne v dnevne smeti, vsa pa sproti brišejo šaro s
strežnika..

Gupy the Fish pravi:

Lep pozdrav!
Have a nice day!