[LUGOS] Firefox 1.5 sprasuje za SmartCard

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Dec 16 21:04:34 CET 2005

Po moje je to lahko bug  v FF (upam!)  ali morda vdorčič.  Povprašaj še
na Lugos-Mozilla  in na Lugos-Sec.

Vsekakor bi bilo zanimivo vedeti build id tvojega FF - Help/About....
se  nahaja v tekstu okna About tako, da ga lahko copy/paste. To že
zavoljo primerjave in feedbacka.

In še počisti poprej vso zgodovino, izklopi vse piškotke, omeji
nalaganje slik, pojavna okna, samodejne izpolnjevanje formularjev,
skratka vse kar ti pade na pamet v privacy / zasebnost in tam naokoli.
Preveri tudi povezave, ki imajo dovoljenje za nameščanje razširitve
(extension).

lp

Jože

Damir Dezeljin pravi: