[LUGOS] Firefox 1.5 sprasuje za SmartCard

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Fri Dec 16 17:29:54 CET 2005

Hi.

Sicer se vprasanje NE nanasa na Linux, je pa verjetno stvar povezana z
Linux distribucijo Firefoxa.
Pred kratkim sem nadgradil Frefox za Win z 1.0.x na 1.5. Po nadgradnji mi
vsakic ko grem na HTTPS povezavo (pa ce je to link ali sam vpisem noter)
odpre prompt:
----
Please enter the master password for the PC/SC SmartCart
----

Res je ... uporabljam SmartCart z smart card readerjem. Prej je to delalo
kot pricakovano - za PIN me je vprasalo SAMO ko sem sel na stran, ki je
zahtevala ta certifikat, zdaj pa me vprasa za vsako stran.

Sklepam da je po nadgradnji narobe nastavljena prioriteta security
devicejev. Po moji logiki bi moral biti SW security device prvi, pol pa
SmartCard reader.

Ve kdo kako to popraviti?

Lp,
Dezo