[LUGOS] Problem z računalnikom

Damc slemo01 at siol.net
Tue Dec 13 13:03:12 CET 2005

Sicer ne vem a lahko pišem te stvari tukaj, a vseeno sem napisu, ker mi
nobeden nič prav ne pove drugje.

Pred nekaj tedni ko sem prizgal racunalnik se monitor ni vec prizgal, tudi
na tipkovnici ni delovala nobena lucka, tako da nisem mogel vec v widnovse.

Zamenjal sem graficno kartico, priključil sem tudi monitor direktno na
integrirano grafiko, pregledal vse kable, zamenjal monitor a spet nic.

Zdaj sem zamenjal se maticno plosco ( z novo), kupil sem model
http://www.epox.nl/downloads/files/manual/4vkmi_e.pdf

Na zacetku ko sem prizgal racunalnik s to novo osnovno plosco se monitor
spet ni prizgal, lucke na tipkovnici pa so zasvetile. Zamenjal sem tudi
napajalnik.

Potem sem pregledal se prikljucke za napajanje na osnovni plosci ( to so
tisti majhni kabli ki gredo od gumba za prizig racunalnika do tja kjer se
jih priklopi na plosco - power led, pwr led,hd led,rst,..) ce sem jih
priklopil tako kot kaze v navodilih in po moje sem jih ( ker cd-rom se odpre
in zapre in tudi ventilator nad procesorjem deluje, le monitor se noce
prizgati).

Drugace pa nic ne piska ko prizgem racunalnik, no saj tud ne more ker ne
vidim v škatli nobenega zvočnika.

Na servisu so rekli da naj še malo pregledam, pa sem jim stokrat povedal da
sem že večkrat pregledal vse in testiral.

Lp!
Damjan