[LUGOS] Wireless in WPA z FreeRADIUS

Linux User linuxuser at process.si
Mon Dec 12 22:42:51 CET 2005

Torej postavljam wireless mrežo. Želim imeti WPA (ne WPA-PSK), zato sem
usposobil tudi FreeRADIUS. Nastavil sem konfiguracijo FreeRADIUSA in
routerja. Vse dela, so far so good. Avtentikacija s certifikati (EAP-TLS)
dela b.p. na routerju. Potem sem začel zraven priklapljati Access Pointe
(AP). Tukaj pa se začnejo težave. Z AP bi rad razširil doseg omrežja, zato
jih nastavim na Repeat Mode ter seveda nastavim enak SSID. Nastavil sem jim
tudi WPA enkripcijo in vse ostale nastavitve (FreeRADIUS) kot na routerju.
No, to me že malo bega. Če AP dela kot repetitor, ne vem, zakaj mora imeti
svoje nastavitve za RADIUS server in vse to. Ampak okej. Verjetno mora biti.
Vseeno pa stvar ne dela. V bistvu izgleda kot da zazna mrežo (lučka prične
utripati), vendar se čez čas ugasne, nato spet utripa, spet ugasne.... Če se
prijavim na AP, lahko pingam le dotični AP, ostali network je nedosegljiv.
Zelo bi bil hvaležen za kak hint, kaj se splača pogledat. SuperG, Extended
range in podobne zadeve so izklopljene. Uporabljam Level One opremo. V logih
AP ni nič pametnega, s čimer bi si lahko pomagal.

Stvar je postavljena tako, da so AP na mestih, kjer je še približno 30%
routerjevega signala in nimajo priklopljenega ethernet kabla. Upam, da je to
v redu. Sklepam, da če bi želel mrežo pripeljati do vsakega AP po kablu, bi
verjetno moral nastaviti kaj drugega, ne Repeat Mode (sem tudi že poskušal,
vendar brez uspeha). Mimogrede, tudi če je AP čisto poleg routerja, se še
vedno enako obnaša.

LP