[LUGOS] Tiskanje

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Dec 9 00:29:38 CET 2005

A ni bolj enostavno narediti demon, ki bi se predstavil kot tiskalniški
strežnik (podobno kot cupsd, samo bolj obžagan), tisk bi pošiljal
direktno na usb0 ali lpr, podatke o fontih pa vsakih nekaj milisekund v
sistemsko spremenljivko PRINTER_FONTS?

V /etc/psevdolpr.conf bi mu pa povedali kaj piše na famoznem testnem
izpisu ob resetu tiskalnika, pa je.  Tako poizvedbe sploh ne rabimo - na
HPGL ni izvedljiva -  starejši tiskalniki pa so nekaj tega imeli.

Pri meni je sicer PCL 5 tiskalnik (brother hl-1240, usb/paralel), obnaša
se kot HP LJ 4 z manj spomina - 2MB.

lp,

Jože

Bostjan Strumbelj pravi: