[LUGOS] Tiskanje

Bostjan Strumbelj bostjan.strumbelj at siol.net
Thu Dec 8 18:30:42 CET 2005

Gregor ni povedal, je to PS ali PCL tiskalnik, podatek o modelu bi
razjasnil.

Da se stvari nastavljajo preko gumbov ni nobena posebnost, Windows only
nastavitve prav tako ne (kar se po mojih opazanjih opusca).

Ce imas PS tiskalnik obstaja moznost vgradnje ali priklopa zunanjega diska
-- ta je namenjen fontom, da jih hrani lokalno. V tem primeru spet rabis
navodila da fonte instaliras - ali preko zunanje aplikacije ali pa preko
nastavitev na printerju (ponavadi je v meniju opcija Download fonts).

Pa ne komplicirat s spiskom fontov - imas spisek v navodilih? Ce je PS potem
je opremljen z naborom Adobe pisav. Kolicina variira, ponavadi jih je okoli
35 (Times, Helvetica, Palatino, Courier, Zapf, ...).

Prav tako je velika verjetnost da stiskas testno stran s spiskom pisav -- pa
ne tisto iz OS, pac pa tisto, ki je "vgrajena" v printer. Pri PS printerjih
100%, motim se v primeru, ko printer emulira PS (nima vgrajenega pravega PS
modula, recimo HP DJ1220M -- ce ni PS modula tudi fontov ni, ker so
"zapeceni" v cipovju). Le pravo kombinacijo gumbov ugotovi pa je.

Kar se pa tice spodnje pripombe se pa vsekakor strinjam, zato se mi tovrstni
problemi tudi zdijo hecni.

Lp,
b.

[snip]