[LUGOS] Tiskanje

Gregor Malensek gregor.malensek at siol.net
Thu Dec 8 10:14:48 CET 2005

Zdravo.

Zanima me, ce je mozno na kakrsenkoli nacin iz linuxa izvedeti, kaksne fonte
ima printer v memoriji. Problem je sledec. Imam laserski printer na katerega
printam z linuxa v postscriptu. Da printer izpisuje prave fonte pred samim
izpisom posljem na printer fonte, ki jih potrebujem za sam izpis. Printer si
fonte zlozi v memorijo in tam tudi ostanejo dokler printerja ne ugasnemo.
Sedaj me zanima, ce obstaja opcija, da bi pred samim izpisom preveril,
kateri fonti so na printerju ze nalozeni in bi po potrebi nalozil samo
mankajoce fonte.

Hvala