[LUGOS] VPN

Matjaž Prelog rachek at occasio.si
Tue Dec 6 15:55:14 CET 2005

> Očitno ostajam na preizkusu :D
Hehe, o ja, to pa to! :) No, Andrej ti je priporočal vsaj 512k, Darko pa
compress. Jaz imam na glavni lokaciji 384kb uploada, po periferijah (skupaj
9 priključkov) pa 256, vse mašine so windowsi 2000 in xp(gatewayi so BSD).
No, samo zate sem poizkusil odpreti eden 190kb .doc in traja okoli 15
sekund, da ga odpre, kar je za razvajene uporabnike nemalokrat "Račeeeek,
zakaj meni spet nič ne deeeelaaaa???". :P

Kot ti je že Metod povedal, je SMB spisan malce grdo, povrhu vsega pa na
destinaciji Word naredi še eden ~žnjfk.doc (za recovery?), kar je spet eno
čakanje .... Tako, da je res na tebi, da stvari preizkusiš in boš najbolje
videl, pri čem si. Za kakšna nočna kopiranja je verjetno že vredu (za tisto
količino podatkov, ki ti jo je priključek sposoben prebavit se razume), moji
uporabniki pa nad takšno svetlobno hitrostjo odpiranja dokumentov
najverjetneje ne bi bili navdušeni. Tako da, Andrej pravi, da je super, jaz
pravim, da "nije baš" ... isto zadevo se da videti na različne načine. ;)

LP, rachek.