[LUGOS] VPN

Aleš Curk kavka14 at gmail.com
Tue Dec 6 14:40:22 CET 2005

Poslal sem jim že trikrat pogodbo podpisano in še vedno ni nič :(

Zadnja je bila, da izklopim vse storitve telekoma vključno z telefonijo
in grem na T2 + IPtelefonija

Sicer sem na njihovih straneh bral, da znajo delat sranje tevi telekomovci.

Sicer to spada še v drugo temo :D

Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)