[LUGOS] VPN

Matjaž Prelog rachek at occasio.si
Tue Dec 6 14:09:29 CET 2005

> Torej imam dve lokaciji. Na eno bom vtaknil Samba server, iz druge (oz
> iz več drugih) oddaljene lokacije pa bi želel iz win clientoz dostopat
> do teh sharov. Kaj mi svetujete? Povezave na obeh straneh so ADSL. Kaj
> pa hitrost?
Hitrost nije baš ... Deluje, ampak za neko resno delo že sam SMB potrebuje
vsaj 10Mb omrežje, tako, da uporabnike kar vnaprej opozori na to. Jaz šele
zadnje čase uporabljam, ampak samo za nadgradnje programov, kakšen popravek
v .ini ali ročno urejanje manjših tabel(aplikacija uporablja file bazo), tam
do 200Kb.

LP, rach.