[LUGOS] Alternative Exchangu

Janez Trenz alte at aufbix.org
Mon Dec 5 21:14:23 CET 2005

Dne ponedeljek 05 december 2005 09:40 je Jurij Reščič napisal(a):

> Pri nas bomo vzdrzevanje mail streznika outsourcali, zato me zanima,
> ce omenjene alternative (open-xchange, hula, kolab) kaksna firma
> tudi vzdrzuje.  Sam tega namrec ne utegnem poceti.

Odvisno kaj bi rad od "alternativ". Če bi rad še vedno Outlook uporabljal kot
klienta, prideta v poštev samo open-xchange in pa kolab. S tem, da
"konektorja" nista zastonj, pa oba se ne obnašata enako kot Outlook-Exchange
kombinacija. Koledar dela, problemi so pri skupnih mapah in opravilih.

Drugače je če za klienta uporabiš recimo Kontakt. ;)
--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)