[LUGOS] sekundarni disk, boot, raid

Tomaz Kravcar tomaz.kravcar at rsklan.com
Mon Dec 5 09:20:40 CET 2005

Pozdravljeni,

postavljen imam sistem na raid1 particiji. Sedaj pa me zanima kako nastaviti
da se bo sistem bootal iz sekundarnega diska v primeru da mi primarni odpove.
Particije na diskih so narejene identicno poskusil sem pa naslednje:

dd if=/dev/hda of=/dev/hdb bs=1024 count=1 -> sistem se ustavi se preden se
nalozi grub

odklopim primarni disk vstavim knoppix cd in zazenem grub:

#grub
#grub > root (hd0,0)
#grub > setup (hd0)

grub se nalozi in zazene nato pa mi javi ALERT! /dev/md0 doesn not exists

nakar sem poskusal z "mkraid md0" in "mknod /dev/md0 b 9 0"  ustvariti md0
vendar vseeno ne gre. Kaksen je postopek da naredim sekundarni disk
bootable ?

lp, tomaz