[LUGOS] Samba PDC - nov server

Linux User linuxuser at process.si
Mon Dec 5 08:45:04 CET 2005

Hvala za nasvete, bom poskusil. Srečujem se še z eno tečno zadevo,
namreč shareani direktoriji so zdaj drugje, kot so bili prej. Sedaj
uporabljam Mandrivo, ki je ob instalaciji naredila dve particiji. Ena je
sedaj /, druga pa /home. Home je veliko večja in namenjena podatkom,
zato mora share biti tu. Tu se pojavi naslednja težava. Vsi direktoriji
v /home imajo dovoljenja 0700. Če niso takšna, jih sistem vsake toliko
časa ponastavi. Če dam share npr. v /home/user/share, potem tako ni več
dosegljiv. Če ga dam pa v /home/share in nastavim dovoljenja 0770, pa
čez nekaj časa prav tako ne, ker se ponastavi na 0700. Share mora biti
dostopen preko grupe (smbacc) in ne userja. Vem, da je stvar taka, da bi
verjetno prej ko slej sam kaj pogruntal, vendar sem v veliki časovni
stiski, zato bi bil zelo hvaležen še za kak hint v tej smeri.

Hvala in LP