[LUGOS] Samba PDC - nov server

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Sun Dec 4 23:52:21 CET 2005

Linux User wrote:

>Postavljam nov Samba server, ki bi nadomestil starega. Samba deluje kot
>PDC. Enako sem nastavil vse nastavitve, kot na starem serverju. (Skoraj)
>Vse deluje v redu. Vendar pa, kljub temu, da sem nastavil tudi enako ime
>domene in vse ostalo imam probleme s prijavami (login). Prijava postane
>uspešna le, če računalnik prej odjavim iz domene in na novo prijavim.
>Nič ne pomaga, tudi če peš naredim "machine" userje. Kaj poleg teh
>machine oz. workstation userjev samba še gleda, da ve ali je nek
>računalnik član domene? Npr. ko odjavim računalnik iz starega serverja,
> [...]
Hvalabogu da ne dela kar tako, drugače bi bila varnost windows domen res
za en k... :)

Nastaviti moraš še SID od PDC-ja in skopirat machine account-e, ki so se
naredili ob prijavi računalnikov v domeno.
Kje točno so shranjeni ti accounti ne vem, ker zadnje čase uporabljam
samo še ldap. Verjetno v istem fajlu kot userji (smbpasswd ?)

Poglej man od net -
net getlocalsid (zaženi na starem strežniku, da vidiš SID)
net setlocalsid (zaženi na novem strežniku, da bosta oba imela isti SID)
z 'net rpc vampire' al nekaj podobnega pa lahko skopiraš uporabnike in
računalnike, samo se mi zdi, da moraš najprej nov stržnik dodat v staro
domeno kot BDC.

lp, Rok