[LUGOS] Samba PDC - nov server

Linux User linuxuser at process.si
Sun Dec 4 21:33:52 CET 2005

Postavljam nov Samba server, ki bi nadomestil starega. Samba deluje kot
PDC. Enako sem nastavil vse nastavitve, kot na starem serverju. (Skoraj)
Vse deluje v redu. Vendar pa, kljub temu, da sem nastavil tudi enako ime
domene in vse ostalo imam probleme s prijavami (login). Prijava postane
uspešna le, če računalnik prej odjavim iz domene in na novo prijavim.
Nič ne pomaga, tudi če peš naredim "machine" userje. Kaj poleg teh
machine oz. workstation userjev samba še gleda, da ve ali je nek
računalnik član domene? Npr. ko odjavim računalnik iz starega serverja,
kljub temu, da ta takrat ni priklopljen, in prijavim računalnik v domeno
z enakim imenom na novem serverju, prijava na star server kasneje prav
tako ne deluje več. Torej tukaj nekaj še mora biti, kar sem spregledal.
Kot že rečeno, rešitev tega je, da računalnike - kliente (Windows XP)
prijavim v domeno na novem računalniku. Vendar bi mi veliko bolj
odgovarjalo, da to ne bi rabil delati z vsakim računalnikom posebej.
Poleg tega v tem primeru klient ustvari nov profil in je potrebno potem
spet kopirati starega čez itd itd.
Bi se dalo narediti tako, da bi klienti avtomatsko delovalo z novim
serverjem? Da bi torej nov server direktno nadomestil starega?

LP