[LUGOS] Alternative Exchangu

Jure Koren idiots at gmail.com
Fri Dec 2 22:33:21 CET 2005

2.12.05 je Jurij Rescic <jure at gemini.fkkt.uni-lj.si> napisal/-a:
> Pa te alternative (bodisi OpenExchange bodisi kolab) pri nas
> kaka firma postavlja in vzdrzuje?  To je ravno tako pomembno,
> ne samo, ali se ustrezen nadomestek dobi.
> (odgovore na tole lahko na privat mail)

Ma, bom kar na listo. Ja, precej firm bi bilo to pripravljeno
vzdrzevat, ce bi kdo bil pripravljen reci placat. Po pravici povedano
se mi zdi, da bi lahko prisel skozi ceneje, ce bi rec vzdrzeval sam in
pac placal licenco. Je pa seveda pametno pogledati proste alternative,
ker pogosto lahko za bistveno nizjo ceno dobis stvar, ki pokrije vse,
kar potrebujes.