[LUGOS] jpegi z okvarjenimi headerji

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Dec 2 04:32:08 CET 2005

igor kolar pravi:
> Oj,
>
> En kitajec mi je v čezlužju spekel fotke (JPEG) direktno z xD flash
> kartice na CD. Od recimo 170 fotk jih dela le nekaj, za ostale
> irfanview in acdsee pravita "invalid header", photoshop pa, da je
> "unknown or invalid JPEG marker found".
>
> Datoteke imajo normalno velikost (~ 1.2MB) in mogoče (i hope) vsebina
> katere ni okvarjena.
>
> Ima kdo kako idejo, kako odpreti te slike in jih znova shraniti?
> Magari vsako posebej?
>
> Thx,
> -i

Najprej si naloži Irfanove vtičnike (plugins), lahko gre za jpeg2000. A
si slike pogledal s čim takim kot je pod Linuxom hexedit?  Uporabi tudi
kak drug program, npr. Gimp, gThumb in shrani  npr. kot .png - v glavnem
čimveč, samo da jih boš lahko odprl.

--
pošta/mail: joze.siol(AT)siol.net

Jože Klepec,