[LUGOS] Problem s šumniki pri nadgradnji Sambe

Linux User linuxuser at process.si
Thu Dec 1 20:45:28 CET 2005

Zelo sem hvaležen za odgovor, unix charset=852 me je resnično pripeljal
veliko bliže rešitvi. Kljub temu nekateri problemi ostajajo. V nekatere
mape se ne da vstopiti oz. so prazne kljub temu da izgledajo pravilno
zapisane (s šumniki). Poskusil bom s pretvorbo v UTF8. Upam da bo v redu.

Kar se tiče prejšnjega maila o problemih z dostopom na dveh particijah.
Sem že razrešil stvar. Kljub vsemu trudu, da ne bi zamešal kaj z
dovoljenji, se mi je to zgodilo. Moja krivda torej.