[LUGOS] Problem s šumniki pri nadgradnji Sambe

Linux User linuxuser at process.si
Thu Dec 1 20:15:05 CET 2005

Super, moram preizkusiti. Preden bom to lahko preizkusil, moram
odpraviti pa drug problem, na katerega sem naletel. Ta je še bolj čuden.
Imam mandrivo, ki je po defaultu naredila dve particiji: hda1 je
mountala na / in hda6 na /home. Pazi sedaj to: ugotovil sem, da v sambi
delajo le shari, ki so na hda1, torej na /. Če imam share v /home
(hda6), ne dela, v logih pa se pritožuje "/home/xxxxx" does not exist or
is not a directory. Very weird. Brskal sem že po Googlu in našel nekaj
folka z isto težavo, ampak nobene rešitve. Prosim za pomoč, ker sem že
čisto obtičal.