[LUGOS] Problem s šumniki pri nadgradnji Sambe

Linux User linuxuser at process.si
Thu Dec 1 19:28:48 CET 2005

Sem pred resnim problemom. Doslej sem imel neko staro verzijo Sambe. V
smb.conf sem določil client code page=852 in z valid chars= dodal š,č,ž.
Nova samba teh direktiv več ne pozna. Po defaultu uporablja mislim da
UTF-8. Za client code page sicer je neka zamenjava (dos charset), za
valid chars pa je nisem našel. V imenih datotek in map so sedaj čudni
znaki namesto šumnikov. Tudi če nastavim dos charset=852, rezultati niso
kaj prida boljši. Kaj mi je storiti?