[LUGOS] DUMP baze

Damc slemo01 at siol.net
Mon Aug 29 17:46:34 CEST 2005

Na en strežnik sem uploadal nek php portal. Zanima me kako naj na strežnik
prenesem še mapo, ki jo imam trenutno na mojem serverju v mapi
C:\wamp\mysql\data\e1071.

Administrator pri katerem gostujem je rekel naslednje-->
mape data ne morem kar skopirati, saj to lahko sesuje vse naše baze.
Prosim če uploadate dump baze, katerega najlažje naredite z ukazom
mysqldump. Dump pa vam lahko uvozim.

Kako naj ta ukaz napišem in kje, v ukazni vrstici, tako da startam mysql?
Kako naj bi zgledal celoten ukaz in kam se bo dump baza shranila, v kakšno
posebno mapo?

Lp!
Damjan
http://www.damjancelje.ws