Fwd: [LUGOS] kvalitetni resize slik

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Aug 28 19:51:56 CEST 2005

Bostjan Janezic wrote:

> Kadar zmanjsas velikost slike ni nujna izguba kvalitete slike, ker
> naceloma spreminjas velikost slike in ne locljivost. :) Seveda postopek v

Nujna ni, je pa treba upostevat, da jpeg, ki ga zmanjsujes (saj, o jpegu
se pogovarjamo?), ni vec enak originalu in je bil ze komprimiran. Pa to
ni bilo lossless. Ce ga odpres, obdelas (zmanjsas) in zopet shranis (kot
jpeg), se bo delala kompresija spet necesa, kar je ze bilo komprimirano.

Ker si pa stvar zmanjsal, torej odstranil doloceno stevilo pixlov in jih
precej tudi spremenil (sicer pojma nimam, kako zgleda resize slike ampak
se mi, da bi moral risati pixle v barvi glede na sosednje pixle), imas
pri ponovni kompresiji spet novo sliko in spet pride do neke izgube.

Je pa ta izguba lahko minimalna in neopazna. :)

--
David!