[LUGOS] maxtor hdd in smartd

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Aug 25 11:18:17 CEST 2005

Pozdrav!

Imel sem brezhiben eide hdd maxtor 60Gb. Ta je v kritičnem momentu
odpovedal - na srečo na swap particiji - to je bilo verjetno vzrok za
(pre)številne sigserv 11 - in prenos je bil vedno 100Mb/s namesto 133. K
sreči sem delal redne kopije na rw.

Ko sem po crashu preverjal loge, sem ugotovil, da se nikoli ni zagnal
smartd, hw se je temu itak upiral. Plata je vm266se-lan, Asus, athlon-xp
varianta - a dela lepo z 200Gb WD - zdaj težav ni. Distro je bil pingo
2.0/3.0/3.1 v tem času, vendar z 2.0 težav ni bilo videti (ali jih nisem
opazil), podroben pregled z disk druidom je ob zaključku pokazal na
zanič sektorje prav na področju nekdanjega swapa.

Kake ideje, razen slabe serije in nezdružljivosti diska/sw? Pozna kdo
način kako te sektorje zaobiti - npr. s skrito particijo?

lp, JK