[LUGOS] Primer dobre prakse

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Thu Aug 25 01:21:32 CEST 2005

Hi,

v sklopu priprave enega projekta, kjer bi se vrteli okoli odprte kode, je
bil predlagan tudi ogled primera dobre prakse v Sloveniji. Rabil bi ime
podjetja, ki uspesno uporablja pretezno odprtokodno programsko opremo.

Prosim, za pomoc pri tem: ce veste za tako podjetje (in kontakt) mi ga
posredujte prosim. Da ne bo prevec zasipavanja na listo ali kakih spornih
reklam, predlagam da kar privat samo na moj E-mail. Ce menite, da bi ta
informacija bila koristna za vso listo, lahko pripravim abecedni seznam in
ga posredujem na ta seznam.

--
kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija M.Sobota, Solsko naselje 12
SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +386 (0)2 538 12 65;  +386 (0)2 538 12 68