[LUGOS] razvijanje fotografij

Matevz Jekovec matevz.jekovec at guest.arnes.si
Wed Aug 24 13:14:10 CEST 2005

Ne, Qt4 za Windows je zdej tut pod GPL licenciran, ne samo pod QPL, in
se prosto potegne z neta. Runtime libs + dev libs, oboje. Ampak, ravno
to, ker je licenciran pod GPL (in ne LGPL kot npr. gtk) te omejuje, da
mora tut tvoj softver bit pod GPL (pač, splošni pogoji licence GPL). Če
ni, pride v upoštev QPL licenca, ki pa ja, stane 13,000$+ na razvijalca,
odvisno kater in koliko paketov vzameš.

Pred Qt4 pa so bile GPL le Linux verzije Qt-ja drgač, to pa drži.

lp.
- Matevž