[LUGOS] razvijanje fotografij

Jure Koren idiots at gmail.com
Wed Aug 24 11:33:53 CEST 2005

On 8/24/05, Blaz Podrzaj <b at thz.net> wrote:
> Kaj če bi vidva tole svojo 10 še na kak način unovčila?

Opla, opla...

V SQL bazo trgovca je imel dostop program, ki tece na racunalniku
stranke? Zveni drzno...

To se tako ne dela. Jaz sem pripravljen tak program napisat v Qt,
ampak za Windows potem ni zastonj, ker je treba kupit Qt licenco. Ce
mi je kdo pripravljen pomagat pri testiranju (seveda potrebujem tudi
tistega, ki slike razvija), potem sem za, ce ne je pa to prevec drago
metanje casa vstran.

Jaz tudi zbootam Windows in posljem s tistim programckom. Pa mi ni
vsec, pa jaz bi ga bolje naredu, ampak dokler tega ne podpira tudi
foto studio, mi to nic ne pomaga.