[LUGOS] razvijanje fotografij

Tomaž Toplak Tomaz.Toplak at gmx.net
Wed Aug 24 10:49:29 CEST 2005

heh, jaz sem letos v poletnem semestru imel seminarsko nalogo pri Osnovah
informacijskih sistemov, kjer sva s sošolcem razvila en tak program napisan
v javi, in je čisto lepo delal tudi na linuxu:)
Bilo narejeno tako, da je program podatke o naročilu hranil v sql bazo kamor
je zapisal datum, št. naročila, uporabniško ime naročnika in naslove do
slik, ki jih je shranil na ftp server, kjer je vsaka stranka imela svoj
prostor!
V bistvu dokaj preprosta stvar, a kar učinkovita, po moje:)
del seminarske je bil tudi program za foto studie, a je bil ta bolj slabo
dokončan, glavno da je bilo 10:)

lp