[LUGOS] razvijanje fotografij

Boštjan Jerko bojerko at gmail.com
Wed Aug 24 09:34:38 CEST 2005

Rekli so da sprejmejo in se pač nisem sekiral. Enkrat sem hotel biti
prijazen, ker sem imel večje število fotk in sem jih prinesel na CDju.
Zračunali so mi več (pač ni preko internet-a) - tako sem napisal
pritožbo in nisem dobil odgovora.

Na temo programske opreme in Linux-a:
Spraševal sem firmo (creativ.si), če deluje zadeva na Linux-u in če
razmišljajo o portu na Linux in obakrat je bil odgovor negativen.

B.