[LUGOS] Intel Extreme Graphics 855GM in TV-Out (S-VIDEO)

Jure Koren idiots at gmail.com
Tue Aug 23 15:39:33 CEST 2005

On 8/23/05, Stojan Rancic <stojan at aufbix.org> wrote:
> -> Lugos-bla, prosim..

Ja, ampak drugic to postaj kot reply na, oh, recimo tole:

> Do tedaj lahko nastudiras tudi druge vhode na TV (zlasti scart je lahko
> hitta resitev), opcija so tudi monitorji z drugačnimi vhodi kot VGA.
> Dober signal je tudi na BNC.
> BTW, si razmislil o menjavi signalnega kabla - svoh stiki, ozemljitev,
> predolg kabel, ipd.? Če imaš štiri signale, razmisli o vsaj osemžilnem +
> gnd wrap.

? Kaksni vhodi na TV, ce video out na Windows DELA, z xorg pa samo
vcasih? Kaksni monitorji, ce usposablja TV out? Kaksen dober signal na
BNC, ce je to TV out na graficni kartici? Ja, lahko bi imel BNC
konektor na televiziji, ampak konektor za composite video je obicajno
navaden chinch, on bi pa specificno rad S-video (ker se boljse vidi).
Pa kaksna menjava prekletega signalnega kabla, ce zadeva vcasih dela,
vcasih pa ne, pod Windows pa vedno dela? Pa kaksen osemzilni kabel +
gnd wrap, lepo te prosim, ce on ima, kot je sam napisal, lep, delujoc
S-video kabel, samo rad bi, da mu xorg znajo graficno kartico
pripravit do tega, da na TV out posilja gledljivo sliko.

Pa saj pri Davidu ni tak problem, ker ve da kar nekaj klobasas, ampak
kaksen newbie se bo pa na podlagi takega odstavka hitro odlocil
zavrteti na peti in pobegniti dalec stran od kakrsnekoli racunalniske
alternative. Pa ce bom se dolgo bral tvoje irelevantne odgovore, bom
pobegnil tudi jaz. Preprican sem, da bodo mojega odhoda udelezenci
dopisnega seznama izredno veseli, ker ves cas tezim in nikoli ne
napisem nicesar pametnega.

Srecno,
JK