[LUGOS] Intel Extreme Graphics 855GM in TV-Out (S-VIDEO)

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Mon Aug 22 23:39:05 CEST 2005

Bostjan Janezic wrote:

> Ja, ampak kolikor sem jaz razmel tvojo sago mu to rata samo ob ponovnem
> zagonu masine, ali sem jaz narobe razumel. :) Kar seveda ne spremni
> stvari, da bo potrebno pocackat po kodi v delu, ki se ukvarja s
> sinhronizacijo slike za s-video izhod, ker ocitno ne zna pravilno formirat
> signala, ki to nalogo opravlja. ;)

Ma, ce bi bilo vsaj to! Da bi ob On/Off delalo. Ampak ne dela. Prinesem
notebooka k TVju, priklopim, dela. Kul. Radujmo se. Potem restartam Xe,
rebootam, karkoli. Crkne. Ne pomaga pretikanje kablov, ne pomaga ON/OFF
Tvja, racunalnika. Molitvice niso pomagale, tudi kozje ne.

Ja, nekaj je zjebano. Razvijam teorijo, da zadeva dela, takrat ko cisto
slucajno ujame sinhronizacijo. Moti me edino to, da stvar ni delovala
nikoli dvakrat zapored. Tako na hitro, vedno je ratalo po dolgem casu,
ko sem pustil stvar, da stoji pri miru in sem svoje izlive besa
izkazoval nad kakim bliznjim nezivim predmetom. ;)

Danes bom se malo meditiral. :P

--
David!