[LUGOS] bash skripta

Žiga Böhm Ziga.Boehm at vseved.net
Wed Aug 17 10:49:15 CEST 2005

Dne torek, 16. avgust 2005 22:55 je igor kolar napisal(a):

| Preberi si Advanced bash scripting howto:
| -> http://www.tldp.org/LDP/abs/html/
| -i

ga imam celo tiskani obliki, vendar mi ni "potegnilo", da se testira naprej
pogoj na levi in da se pogoj na desni lahko niti ne izvede... vcasih se
clovek ob prebiranju dokumentacije enostavno ujame v neke napacne miselne
vzorce in v takem primeru potrebuje vzpodbudo od zunaj.

vseeno hvala tudi tebi,
ziga b.